Kim dedi süt değil diye, süt o tabiiki. Benim de 29. haftamda geldi, doğum yaptığım gün sancı çekerken üstüm başım süt olmuştu maşallah diyeyim, zorunlu sezaryene alındım 18 saat sancı çektikten sonra, hemen geldi sütüm. Hamileyken de üstüm sarı sarı leke olurdu, süt o ☺️