Ocak anneleri nasıl gidiyor ? Heyecan var mı? Doğum şekliniz ve tarihi belirlendi mi? Bebişler nasıl? Hazırlıklar bitti mi?
Bizde heyecan, korku, merak , stres, mutluluk, hepsi bir arada 🙈 bizim doğum şekli zorunlu sezeryan inşaAllah doğum tarihi 01.01.2020 dedi doktorum.
Hazırlıklar bitmek üzere ufak tefek şeyler kaldı, ana kucağı, puset, buhar makinası, sac, tırnak bakım seti kaldı. Onları da bu ay tamamlayacağız insaAllah🙏
Sizde hazırlıklar bitti mi?
Benim kızıma ve kendime aldıklarım bunlar
🧚♀️💥 Kızımın cicileri nasıl kızlar, eksik var mı sizce ? İnsaAllah minnağıma giymesi de nasip olur dua edin lütfen Allah nasip ederse 2 kayıptan sonra gelecek kızım 🙏şafak 33 🤰
💐Merak ettikleriniz varsa cevaplayabilirim.
Aldıklarım bunlar 👇👇
💥[url=https://hizliresim.com/AOdE3B][img]https://i.hizliresim.com/AOdE3B.jpg[/img][/url]
💥[url=https://hizliresim.com/M13XoM][img]https://i.hizliresim.com/M13XoM.jpg[/img][/url]
💥[url=https://hizliresim.com/5N14L5][img]https://i.hizliresim.com/5N14L5.jpg[/img][/url]
💥[url=https://hizliresim.com/00o8lY][img]https://i.hizliresim.com/00o8lY.jpg[/img][/url]
💥[url=https://hizliresim.com/Orpk0n][img]https://i.hizliresim.com/Orpk0n.jpg[/img][/url]
💥[url=https://hizliresim.com/yGrmEn][img]https://i.hizliresim.com/yGrmEn.jpg[/img][/url]
💥[url=https://hizliresim.com/Yd7D92][img]https://i.hizliresim.com/Yd7D92.jpg[/img][/url]