Dün hamile oldugumu ögrndim değerim 56.87 cıktı daha cok yeni 2 haftalık felan bilerek kontrol olmadım daha önce bi kaybım var sürekli kontrole gitmekten artık maf olmustum uzun bi süre dontora muaneye gitmicem kan vericem ama değerleri görebilmek için ilk 3 ay neler yapmam gerekli calısan biriyim nelere dikkat etmeliyim bi kaybım oldugu için korkuyorum deneyimli gebeler yardımcı olursanız cok sevinirim