gurcem Alan var mı ? Suan 500tl kotu gelır mı acaba dıyede korkmuyor degılım.Alıp kuran memnun olan yada begenmeyen var mı ?
ballicoreklerim gurcem öyle bi markayı 199 tl ye görmüştüm ebebekte ama bizimkiler ikiz olduğu icin bana pek uygun gelmedi hepsi buradaysa bak 30 una kadar indirimde beşikler bende iki tane portatif ana kucağı aldım 220 tl ye 18 aya kadar kullanımı mevcutmuş https://hizliresim.com/OrpLn5
Srplarikan gurcem bende aldım gelmesini bekliyorum inşallah kullanışlıdır yorumlarda herkes memnundu ama bakalım
Ogullarimveben Bende Converse sugar aldim çok güzel ve geniş hiç beklemiştim 🙏 https://www.hepsiburada.com/converse-1927-sugar-yildizli-sallanir-besik-lacivert-p-HBV00000FLO9O?magaza=Civil
H1z2a3 Ogullarimveben ben bundan kullandım ilk kızıma almıştım ikinciyle de kullandım üçüncüye de kullanıcam ama 6 en fazla 7 aya kadar kullanıyor fazla hareket edince bebek bir köşeye düşüyor