Elo78 Kızlar bebeğimin kalbi durdu kürtaj olmam gerekiyor bana dua eder misiniz ? Kürtajdan sonra ne zaman hamile kalabilirim 😢😢😢😢
melikeyakisikli Elo78 ben 1,5 ay sonra kaldım canım şuan 35+3 haftalığım hiç canını sıkma stres yapma emin ol daha sağlıklı bi gebelik yaşıyorsun
37aysgl Elo78 rabbim sağlıklısını versin bidakine canım benimde ilk bebeğimin kalbi durmuştu 3 ay sonra tekrar hamile kaldım
azra34 Elo78 aynısını yaşadım. Tüm kalbimle iyi olmanı diliyorum. Zor bi süreç çok düşünmemeye çalış, başka bir şeylerle uğraş. Gerekirse psikolojik destek al. Bnim 6 ay sonra oldu. 1ay yasak 2ay çok saçma geçti diyebilirim. Sonra Allah'ın izniyle ikinci bebeğimle 3ayı bitirdik. Dilerim Rabbim tez zamanda sana da bu heyecanı tekrar yaşatsın canım. 🙏🏼
Busimss Elo78 seni çok iyi anlıyorum canım 😔 acın geçmeyecek ama hafifleyecek buna inan. En kısa zamanda yavruna kavuştursun seni rabbim
melikeyakisikli Elo78 canımm üzülme kurban olduğum allahım yar ve yardımcın olsun rabbim kucağını boş bırakmasın seni çok iyi anlıyorum ama öyle zamanların olucak ki bebişin hareket ettiğinde onun kıyafetlerini hazırlarken hepsi geçicek bu günleri unutucaksın mutlu olucaksın ben inanıyorum dualarım seninle 😔😔🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Busimss Elo78 geçmiş olsun canım benim de olmustu 1 haziranda kürtaj olmustum 12 haftalıktı. Genetik testlerde yapıldı ama birşey çıkmadı. Tekrar bu ay hamile kaldım 1 ay korunmuştuk sonra korunmadıgımız halde Kasım da hamile kaldım. Stres yapma ve gerekli testleri sende yaptır canım. Kan puhtıladması çıkmadı bende ama bu gebeliğimde iğneye başladık be olur ne olmaz diye sende ihmal etme
Ltfy Doktor ilk reglim den sonra arayı açma demişti. Ben tedbir amaçlı 6ay beklemiştim bazı planlarımız vardı. Ama bu süreçte çok düşündüm kendimide suçladım ama Rabbim vermiyorsa eminim bizim iyiliğimiz için. Doktorum bana kromozom sıkıntısı kalıtsal bi hastalığı olduğu için o durumu yaşadığımı anlatmıştı ki düşünsenize Rabbim ne verirse baş üstüne ama rahatsız bir bebek ne kadar zorlardı. Her şerde bi hayır olduğunu düşünmek lazım. Rabbim sabrını versin bende çok yıpratmıştım kendimi şimdi ne desek size anlamsız gelir. Ama arayı açmayın çok istiyorsanız doktorunuzun takibinde.. İnş Rabbim hakkınızda hayırlı sını güzel bir evlatla taçlandırsın🙏
azra34 Elo78 hiç üzülme. Allah'ın merhametinde bizim bebeklerimiz. 💙 inan ciğerim yandı sabah okuyunca. İnşallah Rabbim seni hiç bekletmez.
Saraalp Elo78 çok geçmiş olsun, Allah hayırlı zamanda sağlıkla nasip etsin. Ben ilkinde 6 ay 2. de 3 ay beklemiştim, sadece bedenimin değil ruhumunda toparlanması için. Genelde 3 ay sonra diyor doktorlar yani benim gittiklerim o şekilde söyledi