Semiha89 Bcokgcm cok sukur bitmiş günlerin sezeryan olması da guzel uyuyacaksın ve uyanacaksın ki bir minnak yanında ;) Allah kolaylık versin.
Dua38 Bcokgcm korkmayın bu kadar korkutmayın kendinizi bebeğinize konsantre olun sadece onu düşünün dua edin kur an okuyun Rabbim kolaylık veriyor emin olun bende 2 çocuğumu sezaryen ile aldm kucağma 3.de öyle olacak inşallah hayrlsyla güzel bir doğum olsun insallah 😊
Betulackln Bcokgcm bende yarin suni almak için yatış yaptircam olmassa sezeryan rabbim yardımcımız olsun inşallah ❤
hulyahun01 Bende yarın bebeğim gelmediği için yatış yapicam önce suni sancı olmazsa sezeryan artık doğurayım da kurtulayım biran önce bebeğime kavuşayım moduna girdim ALLAH yardımcımız olsun