mrvakf50 7+5 birisi 7+3 birisi ikizlere gebeyim ☺️🥰 hamilelik nasıl gidiyor canlar 🥰 cinsiyet merak edenler heycanla bekleyenler ☺️ Sizce keseye göre yorumlar ne derece dogru ☺️ https://imgyukle.com/i/b34c1c3e-4351-4805-a20f-014503138985.RHnr1p Bebişlerimde burada teyzeleri 🥰❤️
benim-kalbim-o mrvakf50 Bence çok doğru değil 8. Hafta gittiğimde kese tam fasulye şeklindeydi 10. haftalıkken gittim dün gittim yani çok güzel bi yuvarlaktı bence ultrasondan ultrasona değişimler oluyor diye düşünüyorum 😁
Tgb2310 mrvakf50 ben nisan annesi olacağm heralde ama cinsiyeti inşallah bugün öğreneceğiz 14. Haftamız bitti
Momof2child mrvakf50 bizde 8+5iz amma normalda9olmamiz gerek 3gun geriyiz 3HAFTA SORA CAGIRDI DOKTOR INSALLAH DUN TEDBIR AMACLI ULTURASONA GITMEK ISTEDM MIDE BULANTISI IZN VERMEDI
Sukufe mrvakf50 mrb11+2 den bende haziran annesi olacağım inş bende cinsiyeti merak ediyorum bende 14. Haftada gitmeyi düşünüyorum bakalım kısmet
benim-kalbim-o Tgb2310 Ogrenirsen haber ver canim bakalim 14 te kesin belli oluyor mu bende 14 te gitmeyi dusunuyorum hem ikili test icin hem cinsiyeti ogrenmek icin
Tgb2310 benim-kalbim-o inş belli olur ama kesin mi olur yaşayıp görcez heralde🤷görümcem doğurana kadar kız ddiler oğlu oldu biz şaşırdık kıyafetler falan hep pembeydi😀
Eeddaaa 12 +4 üm bugün doktor geçen hafta kıza benzetti bakalım haftaya yine gidicem inşallah hayırlısı olsun kız erkek fark etmez baş tacı ikiside Allah hepimize hayırlı evlat nasip etsin
benim-kalbim-o Tgb2310 Bilirim ben ablamdada aynisi oldu 8 aya kadar kiz denildi hep pembe seyler ama sonuc erkek oldu 😁 Hayirlisi olsun insallah
mrvakf50 Momof2child Allahın izniyle düzelir merak etme ilk zamanlar bunlar sen yorma kendini ayakta kalma pekmez iç bol bol birde muz ye onlar direk bebegi büyütüyor
Momof2child mrvakf50 muz yiye biliyorm dda Dier hicbisey yiyemiyorm Pasta seven cikoltasevem biriyim simdi tiksiniyorm yemek desem hic yemem yedikler yogurt salatalik domates
Defneemir35 Selam 12+1 günlük ikizlerim den merhaba eğer Allah izin verirse beklerse bebişlerim doğum mayıs gibi gözüküyor 🤗🤗
Defneemir35 mrvakf50 yok daha öğrenmedik 17 aralıkta Bi daha ki randevumuz ozaman belli olur dedi doktorumuz heyecanla cinsiyetlerini bekliyorum 🤗😄
Defneemir35 Kızlaaaar bebeğinin cinsiyetini öğrenen varmı 😍 benim 1 kız 1 erkek geliyor Allahın izniyle 🙏😍😍
mrvakf50 Defneemir35 benimde dün doktor 1 tanesi erkek dedi 11.haftadayız ama digeri 3 gün küçük olunca ona yorum yapmadı ☺️
Defneemir35 mrvakf50 sağlıkla olsunlar da önemli olan o Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah 😍❣️❣️