mrvakf50 7+5 birisi 7+3 birisi ikizlere gebeyim ☺️🥰 hamilelik nasıl gidiyor canlar 🥰 cinsiyet merak edenler heycanla bekleyenler ☺️ Sizce keseye göre yorumlar ne derece dogru ☺️
mrvakf50 mrvakf50 https://imgyukle.com/i/b34c1c3e-4351-4805-a20f-014503138985.RHnr1p bebişlerimde burada teyzeleri ♥️💋🤲🏻
Minnosannis01 mrvakf50 bana kaç kere kz dediler burda oğluşum olcak. Bu yorumlar saçma seyler cnm fazla takma cinsiyet meselesine hayırlısını iste.
Mentuglale mrvakf50 12+5 de benim %90 erkek dedi doktor iki hafta sonra daha net olur dedi bakalım 🥰 sizinkiler de çok tatliş hep istemişimdir ikiz ama hayırlısı böyleymiş sağlıcakla alırız kucaklarımıza inşallah 🙏🏻🥰
Adel001 mrvakf50 ayy yerim sizi bennnnnn. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin aminnnnn. Banada Haziran dediler
Pnarrr mrvakf50 12+3 doktor ikili test yaparken kız bebeğe benziyor dedi bakalım umarım bir değişiklik olmaz 🤲☺️🧿
bilaloguzunannesi Bizde 12+3 haftaya kontrole gidicez bakalım ne diyecek doktorumuz sağlıklı olsun da erkek kız önemli değil 😊
Elifcek Bende 10 haftalık ikizlere hamileyim ikili test ikizlere yapmıyorlarmış ama 12. Haftada normal unltrasonda cinsiyetleri belli olur mu acaba 😃
hndgkct mrvakf50 10+5 olduk bugün canım haftaya ikili tarama testi yaptırıcaz tam 12 hafta olucak bakalım belki bir cinsiyet tahmini yapılır bende meraklanıyorum 🙏♥️🌸