uykutulumu canım sana bişey diyim mi tamamen bünye meselesi. kuzenim normel doğum yaptı hiç ödemi yoktu hamileliğine bi doğurdu ful şişti. öyle böyle değil.
ben sezaryan oldum,ki ödemim çoktu. 1 haftaiçinde ödemimi attım, emzirerekte baya bi verdim hızlı şekilde tamamen bünyede bitiyor. kimi sezaryanlaılar kaç ay boyunca ödemini atamayanları duydum yakınlarımdan