Aybukecilozkan 37+0 oldum . Vajinadan 2 gündür çok akintim geliyor . Ama bugün sabahtan beri akıntıdan çok su geliyor . Ve acayip kaşıntı var . Normal mi acaba ??
Raniniii Aybukecilozkan akıntı normal ama kaşıntı sıkıntı doktora görünmen lazim cnm krem vesaire verir kullanirsin