aeae ben gidiyordum canm
Celal Ardıç gidiyordum. 33 haftaya kadar gittim sonra değiştirdim şuan 38+0 ım. Hem muayene ücreti hem de doğum ücreti pahalı gelmeye başlayınca bıraktım. Bide doktorumun ağzından laf alana kadar canımı çıkıyordu. Zaten bu hastaneyi tercih etmemin sebebi de evime çok yakın olmasıydı. Şuan özel adana hastanesine gidiyorum 6 Aralık doğum inslalh 😊