Şuan 19+5 iz özel hastaneye gidiyorum ve doktor hakkında sürekli sezeryan yanlısı bi doktor olduğunu duyuyorum ve ne zaman kontrole gitsem sezeryan var gitmem lazım diyor duyduklarımın üstüne kontrollerde de böyle karşılaşınca korkmaya başladım açıkçası. Sağlıklı doğsun tabiki ama içimde şüphe var normal olabilecekken olmaz der mi acaba diye. Yol yakınken değiştirmeli miyim doktorumu