Hilalmhsn Merhaba kızlar 32+4 günlük olduk iki gündür bebeğim sağ tarafta toplanyo birden sancı giriyo çok kötü oluyorum bazen saatte 7 8 defa toplanyo yaşayan varmı kızlar hastaneye gitmelimiyim kontrolum 10 gün sonra daha
Cananesat Hilalmhsn Canım bu yaşadığın şey kasılma. Bende de çok oldu ama düzensizdi. Ayrıca bir saatte 7-8 defa olması iyi değil acile git . Allah korusun erken doğum olabilir.
pelin_87 Hilalmhsn gitmelisin ama normal kuzum, Benimde 30ların başında başlanmıştı toplanmaya, Cuma 38 olucaz mesela bugün neredeyse 10dk da bir toparlanıyor, bende yarın gidip bakıcam bir küçük beye
Canan1bozkurt Hilalmhsn erken doğum riskin olablr . Aynılarını bende yaşıyorum sadce seninki kadar sık değil kasılma. Ama nst de sancim cıktı doktor ilaç verdi
Hilalmhsn Canan1bozkurt Ayın 25 inde doktora gitmistim doktor muayene ettgnde bebegin sağlığı gayet yerinde erken doğum riskinde yok demişti zamanlarında gelirler insallah
Lilensa Hilalmhsn gerek yok bence doktora gitmene benim bütün gün böyle oluyor bebek yapıyor dedi doktor yeri daraldığı için kendini bastırıyor ayağını yan tarafta çıkıntı gibi ayaklarına dokununca çekiyor hatta nts girdm hiç sancı çıkmadı ama bebek aleti itip durdu bırakımyordu kemer kalsın elimde bastırdımda öyle çektik bazen kemikleri batıyor resmen acıtıyor ama korkulacak bişey yok.
Hilalmhsn Lilensa aynen ayakları karnımın yan tarafında bi anda toplayıp bırakıyor kendini kasılma oluyo tabi geçer inşallah gitmeme gerek kalmaz