Ben bir aydır dostinex kullandım adetim her ay düzenli olur bu ay aksine 5 gün gecikti biliyorum kan aldır idrar testi yap diyceksiniz ama artık o testleri yapmaktan korkar oldum şuan sadece inşallah adet olmam diye dua ediyorum inşallah yavrum oralardadır diye. Sizce bi ihtimal varmıdır dostinex kullananlar nasıl gecirdi adet dönemini. Gecikme oldumu. Benim doktorum olmaması gerektiğini ilacın adet düzenleme özelliği olduğunu söyledi ve biraz daha beklememi istedi kafam çok karışık. 😞😕