UmudumOldun hunilimom Selçuk bey . Bugün kontrolüm var 39. Haftadayim . 40i geçirmek istemiyorum. 40a kadae gelmezse o gün geliyim sezeryan yap dicem kabul ederim acaba 🤔
hunilimom UmudumOldun benim arkadaşım zeki beye olmuştu selçuk bey tam bi normal doğum yanlısı beni de 41 e kadar bekletti öyle doğum yaptım yine bi sor