Tbrk78 Canım çok geçmiş olsun sağlıkla kucağına alırSon inşallah evinize dönersin oğluşunla 🙏🏻 Hiç kötü düşünme bol bol dua et . Şuan beslenemiyor olsa da vitamin serumlar takviye ediliyordur.enfeksiyon fıtık onlar tedaviyle geçiyor . Bende erken doğum yaptım enfeksiyon oldu tüpe bağlandı kendi nefes alamıyordu . Antibiyotik tedavi aldı . Çok şükür şuan 4 yaşında . 18 haftalık da hamileyim 2.ye . Rabbim sana size bağışlasın canm . Gönlünü ferah tut 🙏🏻