Lina55 Hanımlar ellerim ve ayaklarim çok şişti ve yanıyor özellikle sag ayağım sizde de oldu mu acaba ?
Burcu77 Lina55 kac haftaliksin canim benim yanma yokta ellerim ayaklarim sisti 38 +6 yim odem oldu hep🙄
Naz60 Lina55 Benimde sanki arı sokmuş ayaklarım kocaman oldu sağ ayağım daha cok karıncalanmada oluyor 38+4 😫
Lina55 Burcu77 25+2 olduk canım şimdiden ayaklarım cok şişti vee yanıyor . Ödem olabilir mi benimde 😏
Burcu77 Lina55 olabilir kuzum haftaya bakmıyor pek tuzlu yiyorsan yapar tursu falan ozellikle ekstra tuz kullanmamaya calis doktoruna gittiginde soyle yinede 😊
Nur-11 Benim şişme yok yanma çok berbat gerçekten geceleri pek uyuyamıyorum yanmasından 26 haftalığım ben🙂