Shrdgr stres yapmayın stres oldukça dahada zorlaşıyor herşey şöyle herşey nasip tabş ki bi yerde ama kendimden örnek vereyim benim ablam mesela böyle şeyleri kendine çok dert eder stres yapar keza aynı dönemde evlendiğim bi arkadaşımda öyle işte denedim olmadı felan diyorlardı 1 senedir deniyorlardı banada hemen olmuyo sen neyi bekliyorsun diye kızıyolardı bende nasip diyordum gittim tahlillerimi verdim diş kontrollerimş felan yaptırdım herşeyin normal olduğunu öğrenince de o ay denedim ve oldu ama onlarada hep şunu söyledim ben deneyeceğim ve olacak çünkü siz çok stres yapıyosunu olmuyor ben o kadar takmıyorum ilk ben hamile kalıcam diye nitekim dediğim gibi oldu 0 stres mutlu gebelik 😊 sizde hayırlısı diyip bekleyin en güzel zamanda en mutlu haberi alın inşallah