Benimde üç ayım doldu bende bir migren hastasıyım ve ikinci ayımdan itibaren her iki güne bir tutuyordu migrenim😔 çok zor bir durum bol bol uyuyordum ve eşim sağolsun masaj yapıyordu başıma. Bol bol da su içmeye çalış bazen susuzlukta yapıyor. Doktora söylediğimde paroldan başka ağrı kesici yazamam dedi o biraz hafifletiyordu. Şimdilerde azaldı ağrılarım hafif hafif oluyor arada. Allah yardımcın olsun çok zor bir durum.