GGD Semadefne35 bende aynı durumdayım canım 32+5 günlüğüz ama doktor normal dedi çünkü alağı doğru dönüyor artık dedi.
Semadefne35 GGD ben 24 haftalığım ilk gebeliğimde hiç böyle değildi kıZımda aksi hep yukardayı ondan braz tuhaf oldum 😇
GGD Semadefne35 ay dur kız ben daha bugün gittim mobilya sipariş verdim 20 güne gelicek benimki biraz daha beklesin. 🤣
Semadefne35 GGD Uyu uyu walla sonra uyumadığın için kendne küfredersin ben şimdi kara kara düşünüyorum 2 çocukla Ah Ah 😂😂
GGD Semadefne35 Allah yar ve yardımcımız olsun gercı ne kadar uyusakta yerını tutmaz ki ama ya artık anneden abladan yardım alıcaz. 🤣
Semadefne35 GGD abla varmış sende miss bende bacı yok malesef annede hasta 😂 Allah yardımcımız olsun ama hızlı geçio zaman unutuyosun hemen bak yksa nasl hemen 2. Yi yapardm 😂 hele kız çocuğu ayrı bi nimet 😊😊
GGD Semadefne35 ya benım ablamında 2 tane var annem yardımcım başka kımsem yok rabbımden başka eşim annem o kadar. 😂 ay kız strese sokma beni nolur bak ılk gebeliğim bu. 🤣
Semadefne35 GGD aaa yol wallahi stres yap diye demedim annelik kadar güzel bişey yok o kadar korkulcak bişey olsa kimse 2. 3. Düşünür mü 😂ben sadece uyu diyorum uykusuz kalcağnı biliyosundr 😂ben demesemde