Sevdasoner16 merhaba benimde erken doğum risklerim vardı o yüzden ben çok araştırdım bakmadığım özel hastane kalmadı acıbadem, türkiye hastanesi, florance nightingale, vs hepsinde küvoz ücreti alıyorlar ve bizim 5-6 hafta önce gelmesi çok yüksek olduğundan ve uzun süre kalacağından daha fazla araştırmak zorunda kaldım sonra şişli kolan la görüştük birtek burada yeni doğan bebek yoğum bakımı ücret almıyordu sadece bebeğe kan lazım olursa veya bir kaç ciddi tahlil yapılması gerekirse onun haricinde diğer özeller gibi 2 gün sonrasında kaldığın sürece ekstra küvöz ücreti alınmıyor ben 3 gün önce şişli kolanda 33. Haftamda normal doğum yaptım ve bebeğim 1.5 kilo 47 cm doğdu tabi şuanda 4 belki 5 hafta kalacak ve gelişimine orada devam edilecek çok güzel ilgileniyorlar 24 saat göz altında çok şükür herşey yolunda eğer araştırmak isterseniz kolan derim erken-doğum riskiniz varsa ssk da var bu arada tabi belli bir kısmını karşılıyorlar sevgiler 🙏