Şimdiye kadar çok rahat ve sıkıntısız bir hamilelik geçirmiştim çok şükür. Tüm gün çok halsizdim evde dinlendim. Bacaklarim ve belim agriyordu. Ve akşam pembe adetimsi kanamam oldu. İki peceteyi dolduracak kadar geldi. Eşimde disardaydi o gelene kadar hemen esyalarimi hazirladim zaten hastane çantam hazirdaydi.Hastane 45 dk uzagimizda. Gelene kadar omrumden ömür gitti eşim yolda bayiliyodu az daha. Neyseki doktorumuz gelmiş bizi bekliyodu.Açılma yok dedi. Suyu normal dedi. Kanamam da kesilmişti gelene kadar. Çocukta doğum pozisyonunda ztn değil dedi. Yinede kal bu gece hastanede dedi. Kanamanın durduk yere niye olduğu belli değil. Başına böyle bişey gelen oldu mu ?