Kızlar Sarıgazi Sancaktepe bölge hastanesinde Özlem ve Sevil hanım dışında tavsiye ettiğiniz İlgili gülecen ve doğumu iyi yaptıran doktor var mı? Aslında ilk başta Özlem hanıma gidiyordum fakat o gebe eğitimine katılmazsam doğumumu yaptırmayacağını söyledi ve ilgisizdi ben sormadan birşey söylemiyordu onu bıraktım SEVİL hanıma geçtim Oda iyi bir doktor ama çok soğuk h gülmüyor ve buda benm canımı sıkıyor 😞bana Gülen,benimle ilgilenen düşünceli ve işinde başarılı bir doktor istiyorum doğumuma iki ay kaldı var mı tavsiye ettiğiniz kızlar 🙏🏻