fatmanaz4545 Buket27 ben trendyoldan aldim terlik taç bebeğe ayakkabi ve bandı vardi ürünler kaliteli degildi terlikte kaba duruyor dikişleri yılık yamuk ben beğenmedim tavsiye etmem canim. Görüpte al mutlaka 😉
Sevilay_dvc Buket27 ben lohusa pijama aldim icinde terlikte vardi trendyoldan. Efsane degil evet ama bi hastanede giycem o yuzden cok da dert etmedim acikcasi
Felipe Malzeme alıp kendim yaptım hiç internete gerek duymadım çok pahalı .. malzeme 30-35 tl bile tutmuyo bana nettekiler cok basit geliyor