Ilknur_emin Senaburak bebeğin bezi bebek arabası beşiği ve bakım.kremleri kaldı onun dışında kendi hastanede kullanacağım şeyler eksik. Hastane cantamizi 30 haftalık olmadan ayarlayıp köşeye koymayı düşünüyorum çünkü bizimki en geç 14 Şubat gözüküyor ama muhtemel Ocak sonu olur dedi
Cansinsen_ Senaburak yaa şimdiden başlamak lazım aslında hastane çantasını ocakta hazırlarım ama arabasıydı dolabıydı düşünüyoruz bu aralar 😍😄
Senaburak Mehtapkiraz valla benim sırt ağrılarım başladı çok fazla değil ayakta durmak oturamıyorum bile.. o yüzden bebek odamızı aldık o gelince yavastan başlıycam önce dolabını yaparım sonra çantamızı hazırlarım ne olur ne olmaz 30 dan sonra her an hersey olabilir ☺️ 27+5 im suan
Senaburak Ilknur_emin @[silindi] 26mrv Emin_e Cansinsen_ valla benim bir tek kapı süsüm eksik birde hastanede magnet tarzı birsey yapıcam hediyelik onuda yavastan hallederim. Ama çevredekiler hep çantasını kıyafetlerini ağırlaşmadan yap diyorlar. Cidden bu aralar kötü hissediyorum kendimi birde bugün ilk kez göğüslerimden süt gelmeye basladı kendimi ilk defa, gerçekten Anne olmaya bu kadar yakın hissettim ne güzel bir duyguymuş 🥰🙏🏼 Bir yandan da acele mi ediyorum diye size sorayım dedim.
Hiranurhilal Ozge_Yunus benimde subat sonu mart basi insallah ve bende 34 den sonra dusunuyorm hazirlamyi
Cansinsen_ Senaburak yaa şimdiden başlamak lazım aslında hastane çantasını ocakta hazırlarım ama arabasıydı dolabıydı düşünüyoruz bu aralar 😍😄
Turna20 Cansinsen_ hastane çıkışlarını torbalara koyacağım ben, doğduktan sonra giyeceği, fotoğraf çekilirken giyeceği olarak.. ama 30 haftayı doldurduktan sonra yıkayıp ütüleyip çantalamayı düşünüyorum ben. 28+2
[silindi] Senaburak bizim daha hiçbir şeyimiz hazır değil 🤦🏼♀️ Şubat 13 tam 40. Haftamız ama dr muzla henüz konuşmadık tabi Nası yetişecek bilmiyorum çok stresteyim bu ara 😤
Senaburak [silindi] ben şuan ki indirimlerden baya faydalandım bezdi şampuandı pişik kremiydi bakım şeylerini özellikle internetten aldım daha uyguna geldi..sen de bir bak istersen geç kalmıs değilsin ama sonra zorlanırsın ufaktan harekete geç 😘☺️
Ygmrbrsakky [silindi] yalnız değilsin sanki yetişmicek eksik kalacak gibi düşün düşün arada üzülüyorum hatta🙄😂
Emin_e Besigi, puseti, kiyafetlerin cogu hazir. Bezi, sampuani ve kremi kaldi. Kendime de gerekenleri cok gec olmadan alip hazir etmek istiyorum cantasini 30/32 haftalikken hazir olur insallah sonrasi Allah Kerim:)
26mrv Senaburak bende 32gibi kıyafet yıkamayı planlıyorum çoğu şey eksik ama tamamlandıkça artık yapıcaz bişeyler nasip
Mehtapkiraz Senaburak ikimizin günü aynıymış 😂benimde aynı belim bacaklarım kopuyo Ağrıdan çalışıyorum bide . Ben aldım hemen hemen herşeyini tam ama hazırlamadım çanta
Ulku07_95 29+3 olduk canım çantamız hersey hazır çok şükür 🙏 yıkandı ütülendi hazırlandı bi kndi eksiklerim kaldı onu da 2 hafta sonra alırım tamamdır. 🤰 3. Gebelik olunca panik yapmadım vakitlice hazırlayıp koydum erken doğum riskim var çünkü 😔
Ulku07_95 29+3 olduk canım çantamız hersey hazır çok şükür 🙏 yıkandı ütülendi hazırlandı bi kndi eksiklerim kaldı onu da 2 hafta sonra alırım tamamdır. 🤰 3. Gebelik olunca panik yapmadım vakitlice hazırlayıp koydum erken doğum riskim var çünkü 😔
Deryaikrasu Senaburak bakım ürünleri hariç herşeyim hazır 20 Şubat gibi doğum görünüyor bugün başladım yıkamaya yarında devamı gelir 28. Hafta bitmeden herşeyi hazırlamayı düşünüyorum çantamı falan artık sırt ağrılarım başladı çünkü☺️
Senaburak Deryaikrasu al benden de o kadar. Geç falan değil demek ki bende baslayayım hemen odası gelince.. zaten havalarda soğuk yıka kurut 2-3 gün sürecek gibi dinlene dinlene yaparım
gezentianne Deryaikrasu Ben de 28 deyim ama doguma nerdeyse 12 hafta var kokmaz mı ya çantada? ben 35 gibi düşünüyorjm yıkamayı
bhs08 28 haftayım bende daha hiç birşey hazırlamadım doktorum şubat 18 diyordu ama bıgün ki kontrolde erken gelicek ocak sonuna ya kalırsın ya kalmaZsın dedi panik yaptım aralık benim için çok koşuşturmalı geçicek 🤷♀️
Senaburak bhs08 allah kolaylık versin hem hayat pahalı hemde bu halde koşturmak çok zor ☺️ Yavas yavas yaparsın
Mervazz 29+3 sezeryan olacağım için bu hafta sonu baslica.m yıkayıp utulemeye 32 de tahmini eksiklerim biter 😊
Deryaikrasu Senaburak aynen zaman ilerledikçe daha çok ağırlaşacaz doğumdan sonra zaten uykular haram oldu diyecez en azından son günlerimizi iyice dinlenerek geçirelim diye düşünüyorum😁