Kızlar cnm hep dış macunu istio deli olmak uzereyimmm bende şeker sakız yiyorum aklımda hep ilk gebeligimdede oldu şuan 28 hftaya girmek uzeryim yine oluo sizdede böyle deisik durumkar varmı hee unutmadan yanmış odun kokusu bir hoşuma gitti bugün tövbe yarabbim 😤