Filiznalbant 38+7 yim. Kontrolümde doğum için yeteri kadar inmemiş önümüzdeki hafta doğum pozisyonunu tamamen almış olur dedi. Kanala inmesi için neler yapabilirim siz neler yaptınız?
Yesimgcl Filiznalbant o günlere gelmeme çok var ama sanırım squat yapmak yardımcı olur bir bilen yazar inşallah doktorunuza danıştınız mı
Cckkddgg Filiznalbant Bi sandalyeye tutunup eğilip kalkma hareketleri( squat gibi ve poponuzla sekizler çizmek), duvara yaslanıp (beliniz duvara değecek şekilde boşluk kalmayacak) eğilip kalkma hareketi. Doktorum bana bunları önerdi.
Hlal Filiznalbant ben bol yürüyüş,pilates topunda sağa-sola hareket otur kalk yapıyorum canim merdiven in cik dedi doktor bide hergun duş al dedi,ben 36+2 doğum kanalına girmiş bebek ,squat yap bide ben hetgun hurma yiyorum
hunilimom Filiznalbant benim doğum anında şancı ile indi bisey diyemem🤷🏻♀️ ama o an ben comeldim hep karnım ovaladım
Zehraak Suyum gelince sancıyla bebek indi demişlerdi ama Kanala inme için ne yapılabilir bilmiyorm maalesef..hem göründüğünü bilin hemde üstte olan diye yazayım dedm🙂
Filiznalbant Zehraak teşekkür ederim 🤗 bende görünmüyo sanıyorum geçenlerde yine bi paylaşım yaptım ama kimse cevap vermedi dedim heralde görünmedi
Filiznalbant Yesimgcl evet danıştım squat yap dedi ama maalesef 3 gün önce talihsiz bi olay yaşadım düştüm 😒 düşüncede diz kapağım baya kötü oldu değil eğilmek adım atamıyorum 🤦♀️ o yüzden başka alternatif arıyorum
Filiznalbant Cckkddgg başıma talihsiz bir kaza geldi düştüm düşüncede diz kapağım baya kötü oldu değil eğilmek adım dahi atamıyorum. Bunlardan başka çare yokmu 😒🤔🤔