Aytarr1- amin canım rabbim sana da kucagına almayı nasip etsin benim ilk gebeliğin düşükle sonuçlandı bide bu ultrason da gözükmeyince aşırı korktum her gün gittim farklı farklı doktorlara devletteki iki doktor değerin en az 2000 olması lazım gözükmesi için demişti özelde ki doktor da 5000 olsun Bi bakalım o zaman gözükmezse sıkıntı demişti 2000 üzeri gözüküyor ultrason da benim bildiğim sonucun inşallah iyi gelir Bi sıkıntı çıkmaz 🙏