Asliasli_ Daha önce 2 düşüğüm oldu dr bu sefer Coraspin ve kan sulandırıcı iğneye başlattı benim gibi sürekli düşük yapan ve coraspin ve kan sulandırıcıyla gebeliği ilerleyen var mı
Dyglila Asliasli_ benim 7.haftamda başladı 30.haftada corasprini bıraktırdı doktorum iğneyide Doğumdan 15 gün sonra bıraktırdı canım. Kullan aksatma sakın onlar bebeğine şifa olacak. Sağlıkla kucağına almayı nasip etsin rabbim.
Farahmelis Asliasli_ daha önce 2 düşüğüm oldu coraspın ve oksapar kullanıyorum 32+4 deyiz çok şükür. İçini ferah tut ve kötü düşünme Allah kavuşturucak inşallah bebeklerimize 🙏
Nehirkaya25 Asliasli_ ben genetik test sonucu kullanmaya başladım. Herhangi bi test yapılmadan kan sulandirici igne kullanmak hele hele coraspirin açıkçası bana daha tehlikeli geliyor. Sifa olsun rabbim saglikla kucagina almayi nasip etsin insallah
mrskorkut Asliasli_ Aslında kan pıhtılaşma faktörlerine bakılıp doktorunun ona göre iğne ve coraspin mi yoksa tek başına iğne veya tek başına coraspin yeterli mi bunları keşke ona göre verseydi Canım bende 2 kez maalesef kaybettim bu 3.gebeliğim cok şükür güzel gidiyor ben mesela sadece iğne kullanıyorum çünkü birlikte coraspin kullanımında kanama yaşayabilirsin iğne en etkilisi dedi doktorum ama elbette ben tüm genetik tahlillerimi yaptırıp öyle başladım
Bus2020 Benimde 2 kaybim var simdi 3. Gebeligim 5. Haftadan beri oksapar ve cocuk asprini kullaniyorum 19+1 oldu cok sukur saglikli keyfide yerinde pasamin 2 ve daha fazla kayipta bunlari kullandiriyolar ben bikac dr a sordum hepsi onayladi
Beren24 Asliasli_ Asliasli_ merhabalar 🌸 başlığı görünce bende hemen yazayım dedim. Benim de iki düşüğüm oldu kanımda pıhtılaşma vardı.şimdi hamileyim oksapar 4000 lik kullanıyorum aspirinle beraber 23. Haftadayız çok şükür için rahat olsun
Bus2020 Asliasli_ aminn hepimiz saglikli bi sekilde aliriz kucaklarimiza insallah onlar saglikli olsunda gerekirse sabah aksam bile vuralim igne 😊
mrskorkut Asliasli_ Önlem amaçlı verilmesi bile cok güzel Allah’ın izniyle bak güzel olacak bu sefer inşallah 😊🤲🏼💐