Seymaert 39+5den selamlar. Kızlar sol tarafıma yatınca sol kasık da aşırı Bi batma oluyor. Bacak arama yastık alınca biraz rahatlıyor ama geçmiyor. Sağ tarafımda öyle birşey yok. Normal midir sizce başına gelen var mı