birtutammutluluk Serpil07 gribim boyunca en az 10 bardak içtim. Hatta biraz öncede içtim 🥴 görünürde bişey olmadı. Ne gibi zararları varmış ki 🤕
ylzzz Serpil07 ben araştırıp kullandım özelliklerde ilk haftalarda mide bulantısı içinde tavsiye ediyorlar.zencefilli ballı süte bayılıyorum 😋 39 haftalığım daha bugün gidip tazesini de aldım boğazım yanıyo diye
Canan_irem96 Canim bi sakncasi yokmus orn benim kan hastaligim varr kani sulandirdigi icin dikdorum bana yasak koymusdu
26mrv Serpil07 bende ballla karıştırıp 1 kaşık atıyorum ağzıma ama abartmıyorum devamlı değil yani kan sulandırıyormuş çok çünkü