Btldrcn Ceren58 39+4 deyiz canım biz hala ne gelen var ne giden ☺️ İnşallah epidural olacak bi aksilik olmazsa doğumdan sonra yazarım inşallah
Btldrcn Minikaslanim siz yaptırdınız mı ? Kaç dikişiniz oldu ve dikiş atılırken hissettiniz mi çok bide ıkınma hissi zor oluyor epidural da diyorlar zorlanılıyor mu gerçekten 😐
Minikaslanim Btldrcn ben epudural doğum yaptım çok rahattı. 7 dikişim oldu ama 10 günde iyileşti. Doğumhaneden bebeğim kucağımda yürüyerek çıktım 😌 ıkınma hissi azalıyor ama siz kendinizi yönlendirebiliyorsunuz o an.
Minikaslanim Btldrcn ve dikişleri de hissetmiyorsunuz. Kısacası 4 cm açıklıktan sonra epudural yapıldığı an tüm ağrı acı yok oluyor 😊