Ezgice Doğumdan sonra silmeye çok gerek kalmayacak etkili bir göğüs kremi arıyorum ve çok pahalı olmamasıda iyi olur 🙏 Kullanıp memnun kalan ya da araştırıp alan hamişlerim tavsiyeleri bekliyorum
Kubradem Ezgice lansinoh genellikle tercih ediliyor onun silinmeye ihtiyacı yok ama çevremde bi ksc kişide kıyafette yıkandıktan sonra izinin kaldığını gördüm
Lindam Ezgice canım ben çevremde çok kişiden kremlerin işe yaramadığını duydum. ayva çekirdeğini suya koyup krem haline getirip sürenler hep çok memnun dene istersen silmeye de gerek Yok
GulsunA Ezgice Lansinoh 🤙🏻🤙🏻 Ben onu sürüp bide gögüs pedi kullaniyodum cok faydali bi krem gercekten
Ezgice Lindam etraftan emzirmeden önce kendi sütünle sil kreme gerek kalmıyor diye duydum ama yetiyor mu acaba.. ayva çekirdeğini unutmayıp her defasında alabilirsem aklımda bulunsun o da👌 ama daha pratik bir şey olsa elimizin altında onun için krem düşünüyorum
Lindam Ezgice her defasında sürmüyorsunuz ki ama bi kez alın iki ayvanın çekirdeği size bir hafta yeter. Kapaklı bi şeye koyun Doğumdan sonra bir hafta sürün sonra gerek kalmıyor sürmeye meme alışıyor artık çünkü ağrısı olmuyo
Lindam Ezgice yeter yeter bide tahinin üstünde biriken yağ iyi diyorlar aklında olsun o da. Lahanayı da haşlayıp üstüne koymak iyi diye duydum
Zeytur Ezgice Philips avent in 3’lü seti vardı internette onu aldım ,göğüs kalkanı(yedekli),göğüs pedi ve göğüs ucu kremi 😊inşallah memnun kalırım
Ezgice Zeytur hayırlı olsun 😌 o göğüs kalkanları gerçekten işe yarıyor mu acaba hatta meşhur gümüş kapaklar falan var aklıma bir türlü yatmıyor. Ped ve krem yeterli gelmez mi ki
Zeytur Ezgice bende bilmiyorum ,belki de hiç ihtiyaç duymayacağım o yüzden gümüş olanlar pahalı olduğu için almak istemedim ,duruma göre alırım diye düşündüm 🤔