Gozdearslaner 1 hafta oldu sezeryan göbeğim 6 aylık gibi kaldı.benım gıbı aynı olayı yasayan varmı sonra indimi göbeklerınız vede ne zamanda ındı kızlar acıl yardım 🙄
Muneweralp Gozdearslaner evet kalıyor onun için 15 günden sonra ben korse takmıştım sonra eski haline döndü bir süre sonra
Zade Gozdearslaner Canım korse öneriyor herkes :) İlk haftayı atlattıktan sonra korse kullanmanı tavsiye ederim ben öyle yapacağım :)
Gozdearslaner Muneweralp Muneweralp benım bı hafta gectı canım otekı haftada bıtınce kullanmaya baslıyayım ozaman bende.canını acıtıyomu pekı korse suan acıyo dıkıs yerım
Muneweralp Gozdearslaner biraz acıyor tabi zorluyor açıkçası ama dikişin kaynadıktan sonra bir sıkıntı yok önemli olan sarkmadan takmak sarkarsa hiç toplanmıyor benim kısa sürede kendini topladı şükür hiç göbek falan kalmadı
Zade Gozdearslaner :)) Kötü bir his insan hemen eskiye dönmek istiyor cidden .. Allah kolaylık versin bizlere :) Korse candır diyip sabredeceğiz artık ☺️
Gozdearslaner Muneweralp 15 gün gecsın bende takayım hemen korseyı o zaman canım cok sagol moral verdın :)
Mervezumra Gozdearslaner daha cok erken.zaten.sisiniz bile inmemistir ama korse kullanin ben 1 hafta sonra hemen baslamitim korseye
Mervezumra Gozdearslaner ne gibi bir zarari olabilir mi ben 1 hafta olmadan doktorum takabilirsin dedi takmistim
Deletedmom133 Gozdearslaner geçer canım benimki aşağıya doğru sarkmıştı bacağıma göbek altına parmak giriyordu şuan biraz daha var 5 ay oldu ama daha vücut toparlar yani kalmaz merak etme