Minigim_ Beyzaercan 21+4 oturduğum zaman falan hissediyorum artık hiç durmuyor hele yatınca harekete geçiyor 😁
Gamze333 Beyzaercan bende hissediyorum bişeyler ama tekme mi değilmi tam anlayamıyorum 20.haftanın ıcındeyim bende kısa süreli oluyor hareketlenme🤷♀️😅
Seluna Bende 20+3’üm, aynı sayılırız. Çok nadir de olsa içimde bi hareketlenme hissediyorum ama daha tekme gibi değil sanki. Bende bekliyorum tam hissedebileceğim zamanı. 😔