Merhaba anneler. Başımdan geçenleri sizinle paylaşmak ve fikrinizi almak istiyorum. Gebeliğimin 5. Haftasında kalp atışlarını duymuş dahada netleşmesi için bir hafta sonra tekrar kontrole gittiğimde kalp atışlarının iyice kuvvetlendiğini ve gayet sağlıklı bir bebek olduğunu, kontrolü 3 hafta sonraya erteleyelim dedi doktorum. 3 hafta hiç sıkıntısız devam etti. Ve kontrole gittiğimde bebeğimin kalp atışlarının durduğunu, 2 hafta boyunca karnımda ölü kaldığını öğrendik ve acil kürtaja alındım. Patoloji sonucunda mol gebelik çıktı. Ve beta hcg takibi istendi haftada 2 yada 3 kez sürekli değer takip ediliyordu ki ikinci haftanın sonunda1550 ler den 126 ya kadar düşmüşken 1 doz methotrexate tedavisi aldım. Doktorum ilk başta sağlıklı bir gebelik deyip sonrasında sağlıksız, bir bebekmiş yada patoloji sonucu yanlış olabilir diyerek kendince teselli etmeye çalıştı ama mol gebeliklerde kalp atışı hiç oluşmuyormuş ve en az 6 ay kadar bebek düşünmemem gerektiğini söyledi. Başından böyle Bi olay geçen var mı?