Benimde rahmim kalp şeklinde ama hamile kaldıktan sonra tesadüfen kontrole gittiğimde öğrendim doktorda genelde hamile kalmak zor olur ama düşüğe sebep olmaz demişti kız kardeşimin de Rahmi kalp şeklinde ve onunda iki tane çocuğu var hiç düşük yaşamadı çok araştırmıştım kalp şeklinde olmasının düşüğe sebep olmayacağı söyleniyor