Deletedmom0065 bencede erken ama bi postta okudum doktorun32. Haftada kullanmalıydın demiş bir sürü kişide yorum yazmış evet 32. Haftada başlanıyor diye hatta birisi çok erken demiş başka biride sen kullanma doğumdan sora göğüs ucu yaram var yardım diye post açarsın demişler 😂 bende haftaya 32 oluyorum bu yorumlardan sora başlıycam bende