As1iokay Tecrubeli anneler genel mi epidural mi spinal mi hangsini oneriyorsunuz son 7 korku heyecan mutluluk karıştı 🤢🙈
Ozgesn As1iokay merhaba ben genel oldum ilkinde bunda da genel olacağım. Çevremde spinal olanlar var bel ve bas agrısı cekmişler herkes aynı değil ama bilemem . Ben evhamlıyım yani 10 dakika bile bacaklarımı hissedemezsem bu bende omur boyu psklojık olarak kalabilirdi 🤦♀️ Bebeğimi ömür boyu göreceğim Allah’ın izniyle o an görmesem de oluyor ❤️
Minigim_ As1iokay genel sezaryenoldum allaha şükür bi sıkıntı yaşamadım canım 3 günde toparladım tabi herkesin bünyesi birolmaz tabi ama ikinci hamileligim buda sezeryan olcak hayırlısıyla genel istiyorum tekrar ama bakalım. Her ağızdan bir ses çıkıyor sezaryen hakkında herkesin ağrı eşiği farklıdır
[silindi] As1iokay herkesin kendi görüşü tabi ama ben spinal oldum, ve yine olsa yine spinal olurdum, baş ağrısı bel ağrısı falan hiçbişey çekmedim hamdolsun, yazılanların aksine bende genel olanlarda duydum o şikayetlerden, Allah her şekilde yardımcın olsun😊
Deletedmom133 As1iokay spinal candır 10 tanede doğursam spinal kan aldırmaktan korkan biri olarak spinal oldum ve bebeğimi aldım kucağıma hiç hissetmedim herşey mükemmeldi güle oynaya sohbet ede ede bebeğimi aldım kucağıma hiç hissetmedim herşey mükemmeldi
Minica_Eylul Genel anestezide gaz soluyabiliyor diye doktorum spinal epidural dedi benimde zorunlu sezeryan olacak daha rahat olur diyor bende ona güveniyorum 👍 Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım güzel haberlerini paylaşırsın 👍☺😊🤗😉
Minigim_ As1iokay aynen canim ben memnunum allaha şükür sıkıntı çekmedim inşallah bundada olmaz sadece kalkarken ilk bir kaç gün zorlanıyor insan o kadar
As1iokay Minigim_ inşallah canım hepimiz için kolay dogumlar nasip etsin rabbim ilk gebeligim benimde duygularım birbirine karstı 😇🥰
As1iokay [silindi] spinali çok oneriyolar tabi yasayanlardan duymak daha onemli bnm için sanırım doktorada baglı buyuk ihtimal bnde spinal istiycem rabbim izin verirse 😇🙏
Minigim_ As1iokay amin canım cümlemize valla ilkinde bilmediğimden nasıl olur fazla merak etmiyordum şimdi başına gelecekleri bildiğimden değişik duygular içerisindeyim 😁😁
[silindi] Deletedmom0065 .inşallah canım benim, Allah bırda bekleyen tüm hamillere yaedım etsin😊 bende ilkinde normal doğumu yarım yaptım sonu spi sezeryan oldu, bunda normal olup tatmak isti yorum o duyguyu, sezeryandan korktuğumdan değil, normali çok istemekten tabi😅
As1iokay Deletedmom133 harikaaaaa 🥰🥰 nasıl morel oluyor siz böyle yazıncaa zaten herseyin başı pozitif düşüncee saolun valla ❤️
Ylcnbsr Deletedmom133 ya bende kan bile aldıramıyordum mecburen alışmak zorunda kaldım bence gönüllü sezeryan istiyorum tabi nasipse içimi rahatlattınız😊
Gozdearslaner Canım 1 hafta oldu sezeryan olalı ne bas agrısı yasadım ne bel agrısı bol bol sade nescafe su tükettinmı bısey olmuyo.cok basıt spınal sezeryan hıc korkma.benım gıbı panık atak dogurduysa herkes dogurur 😄
Deletedmom133 As1iokay kesinlikle kısa sürüyor zaten yatmanla bebeğini görmenin arası 5 dakika canım belden olan iğneyi hiç hissetmedim bile hemen de uyuştum sin ana kadar acaba genel olsam mi dedim annem genek ol istersen dedi bende dedim aman keserken hissetmeyeceksem niye genel olayım bebegim için bir kez olsun cesaretli olayım dedim çok şükür iyiki demisim ne kadar kaldı
Koskersultan As1iokay canım kaçıncı hafta dasın benim bebeğim de ters dönmedi ama sezeryan için tarih verilmedi senin nasıl oldu doktorun kendi mi dedi tarih verelim o zamana kadar dönmezse sezeryan diye mi konustu merak ediyorum 35+3 deyim ben
3_melek_annesi As1iokay ilk cocugumu spinal 2. Sini genel oldum ikisini de gordum yani 2 3 hafta sonra 3. Bebegim olacak kesinlikle spinal diyorum cok rahat
Merveslan As1iokay bebegin ne zamn hangi haftadonmustu.benimki 35haftaligim basi yukarda dedi doktorum ama donedebilirmis sonhaftaya kadarda.olmazsa bende sezeryan olucam bakalim
As1iokay Merveslan benim hiç donmedi canım suan 38 haftalıgım 39 da alcak doktorum kalcası kanalda daha donmez dedi 🙈