Fatosuresin Benim değerim ilk 17 kasımda yaptım adetten 4 gun önce 25.53 cıktı adetten 3 gün sonra 24 kasımda yaptım 1311 26 da yaptım 5271 cıktı normal mo bu dgerler?
N_S Fatosuresin canım benim 3. Hafta da 2535 çıkmıştı bana da kesin ikizdir dedi doktor dahil herkes ama tek 🤷♀️ Allah gönlüne göre versin 🙏🏻
Fatosuresin Çoğul gebelik olabilir mi değerlerle belli olur mu kese daha gözükmedi ama pazartesi gtcem
Kayraruzgar Fatosuresin bence değerler normal yükselmiş tek gebeliktir diye düşünüyorum ama bhcg ile belli olmuyo pek bazen yüksek hcg ler tekil normal seyredenler ikiz çıkıyo yani hiç belli olmaz😂 keseyi beklicen bacım
hava123 Kızlae benım adet 1 gun gecikti 12 kasımda çatlatma iğnesi vurdum bugun beta hcgm 17 cıktı normal mi düsük geldi bana😔öncesinde kaybım oldugu ıcın korkuyorum
Ahmtmmm hava123 korkma canım benim de aynı şekilde bi kaybım oldu iki günde bir artması lazımmış rabbim inşallah sağlıklı şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah
Ahmtmmm Ben de ilki 14 ün de 7,9 çıktı sonra 16 sın da 35,1 sonra 18 de 110,1 sonra 21 de 645 çıktı 24 de 1393,4 sonra 2227,1 sizce nasıl kızlar
Ahmtmmm hava123 adetten önceydi ben troid için gitmiştim doktor bu hormonu da almış 7-8 gün önceydi adetten