Arkadaşlar herkese iyi akşamlar 28 haftalık hamileyim ve geçen hafta şeker yüklemesi testi yapıldı benim anne babamda ikisinde de şeker olduğu için yaptırdım bugün sonuçlar alındı ve 180 çıktı doktor diyetisyene yolladı ve ayrıca kansız olduğum da çıktı kan değerim 9 doktor çok düşük olduğunu söyledi kan yüklemesi yapılması gerekiyormuş 3/4 tüp kan yüklenecek ama korkuyorum. daha önce başına bunlar gelmiş olan var mı acaba ??