Kbrbydk karnımın sol tarafı biraz daha sert gibi. Ağrı geçti, sanırım bu idrar torbasındaki baskı ile ilgili bir ağrı tuvaletim geldiğinde rahatsızlık hissediyorum zaten sürekli tuvalete gittiğim için bir süre geçiyor tuvalet gelince yine rahatsız oluyorum belki de ağrı değil böyle bişeydi. Tam anlayamadım eğer çok rahatsız edici olursa gidicem doktora. İyi olursam zaten cumartesi randevum var o zaman sorarım doktora. Peki karnımın sol Kısmı daha sert olması bir soruna işaret olabilir mi? Çok sağol canım