Ayss Kızlar yine bir mide sorunu artık ağlayacagım bu gaviskonu günde 3 den fazla tüketsek sorun olurmu acaba ya ölcem midemdeki ateşten 😣😣😣
Gulnur Ayss ben gunde 5 kere bile kullaniyorum ama icmr seklim su yudum hesabi yani her seferinde cok.icip 3 kere kullancana az ic 5 kere kullan
Kaplan Ayss sakız çiğnemeyi deneyin 😊 mide yanmamdan ölüyorum ama yine de gaviskon va kullanmıyorum sakız kısmende olsa rahatlatıyor.şekersiz olmasına dikkat edin 👍🏼
Ayss Anladım canım bende yemek kaşığı ile kullanıyorum normalde ayyyy iyice şiddeti artıyor git gide 😟 Gulnur
Aysexxx Canım bende onlar hiç ise yaramamisti hatta ağzımdan burnumdan kan gelicek şekilde şiddetli migde yanması çektim doktorum rozegen 20 mg diye bı ilaç verdi sabah aç karna çok faydasını gördüm tavsiye ederim yinede doktoruna danış tabi
cannarz Ayss Ayss gaviskon iyi gelmiyor demekki doktora söyleyin deiştirsin.şekerli su çubuk kreker ve ekmeğin içide bastırır suyunu emer midenin geçmiş olsun tatlım