Benimde 39+4 10 gündür kasıklarıma kıramp giriyor özellikle ayaktayken ama anlık oluyor uzandığımda ise bebek kasılıyor çok garip ve rahatsız edici bi his ama sancım yok suyum gelmedi nişan dedikleri şey yok doktoruma soruyorum normal diyor hiç açılmam da yok gelmeyecek bebiş herhalde