Merhaba kızlar bugün turuncumsu pembeye yakın bir akıntı görüp apar topar doktora gittim ve rahim ağzımın iltihaplandığını söyledi biri fitil bir antibiyotik ve progestan yazdı.. haftam 30 sanırım erken doğum riskinden dolayı bol bol dinlen dedi. Bu haftalarda başına gelen oldu mu bu şekilde biraz endişeliyimde😔