Benim de b12 düşüktü 3 kuru ilaç ilaç kullandım yukselmesince igne verdi bir kutuda 5 ampul var hergün vurulucaksin diye. Kan degerim de düşük çıktı son tahlilimde kan ilacını günde 2 ye çıkardı. Etki eder mi bilmem ama ablam 1 çay bardağı suya 2 çay kaşığı pekmez katip iciyormus bende 2 gündür öyle yapmaya başladım bakalım herşeyin hayırlısı 😊 icini ferah tut inşallah bisey olmaz bebeklerimize 💕