Merhabalar sorarmisin cnim bugün ayrıntılı ultrasyona girdim bebeğin basinda tek tarafta 4 mm çok küçük kist olduğu söyledi ama önemli bişey değil zamanla geçer dedi ama ben yinede korkuyorum ne gibi sorunlar olabilir gecermi birde bebeğin eşi aşağıda ben sezeryanliyim ilk doğumunda ondan olur dedi doktor ama korkuyorum şimdiden teşekkürler