Kızlar bu konuda bilgisi olan var mi? Doktor önce yapışıklık var dedi yanı amniyosentez bant sendromu şimdi de bu cıktı çok korkuyorum kanama riski olabilir dedi ilişki yasak dedi ayrintilida baktı 17 haftalık internette çok kötü şeyler yazıyor bunu yasayan oldu mu?