Aygl1996 İyi geceler hamişler😊 Doktor kontrolümüzde öğrendim ki bebeğimin gelişimi 15 gün önden gidiyormuş. Sizce bu iyi mi yoksa kötü bi durum mu??
Nur Aygl1996 iyi bir sey canım ama zamanla normal haftasına dönüyor. Kaç haftalıksın bilmiyorum. Ben 27+6 haftalık oldum prensimle iki hafta önden gelişimi vardı şimdi tam haftasında gidiyor. Sağlıcakla kucağımıza alalım da yavrularımızı 💕🤰🏻🐣🐥
Bgmbgm Aygl1996 çoğu doktor önden gidiyor Dior sonra beklio haftasını benimde olleydi şuan buda öle iki hafta önden bakalım yarın randevum var hastaneye