Merhaba arkadaşlar yardımcı olursanız çok sevinirim 20 haftalıkta preeklamsi teşhisi konuldu bebeğimin kordonunda tıkanıklık olduğu söyleniyor ve bir hafta geriden geliyor tansiyonumu sürekli ölçmem gerektiğini söylediler yapıyorum ama hep iyi çıkıyor yüksek çıkmamalıymış şun 24 haftalık olmak üzereyim doktor 30.haftaya gelebilmeye bak dedi arabızda yaşayan var mı nasıl aşıldı bu durum neler yaptınız doğum kaçıncı haftada oldu?😞